Дистанційне навчання на період карантину

21.05  7-А тестування в реальному режимі з 9.00-9.30
посилання додатково

18.05 9-А тестування в реальному режимі 
посилання додатково
                   
15.05  8-Б тестування в реальному режимі  9.00-9.20
        посилання 8.50 https://naurok.com.ua/test/realtime/2054776

14.05  6-А тестування з 15.00-16.00
                    https://vseosvita.ua/test/start/qdt072

12.05 тестування 7-Б клас з 9.00 – 10.00 посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=867465

12.05 тестування 8-А клас з 14.00 – 15.00 посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=747276

12.05 тестування 9-Б клас з 16.00 – 17.00 посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=276523
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
Завдання на тиждень 25.05 – 29.05
25.05 Свято мистецтва
Прослухати С.Прокофєв «Дощ і веселка» https://www.youtube.com/watch?v=ofV-uAOb9fA, уявити дощик і проплескати його ритм
Відповісти на питання: Про який дощ і веселку розповіла музика?
Розучити пісню «Цьомки для мами» https://www.youtube.com/watch?v=sYrEBoD3Yxw
28.05 Свято мистецтва
Виконати танцювальну композицію https://www.youtube.com/watch?v=9fgA6TJ5VHY
Повторити вивчені пісні
Переглянути відео, які найбільше запам’яталися 
28.05 Урок – концерт
Пригадати вивчені пісні, створити концертну програму, заспівати батькам.
Вивчити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=GRM9h8EQ6Bw
25.05 
«Музика єднає світ» (Німеччина - Україна)
Розучити  ритмічну вправу на музику Е.Гріга «У печері гірського короля» https://www.youtube.com/watch?v=lk75qDst8wE
Прослухати УНП «Їхав козак за Дунай» https://www.youtube.com/watch?v=owZYsT4051E,
Прослухати Варіації на українську пісню «Їхав козак за Дунай» Л.Бетховена (варіації – повторення теми зі змінами в темпі, ритмі, ладу, супроводу, характеру тощо), звернути увагу на зміни, порахувати скільки варіацій https://www.youtube.com/watch?v=AG4C_mge5E8
Знайти відповідь на питання: Чому німецький композитор використав українську народну пісню?
Повторити вивчені пісні

1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
Завдання на тиждень 12.05 – 14.05

14.05 тема «Зустрічаємо літо!»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM, Прослухати  А. Вівальді «Пори року» «Літо» https://www.youtube.com/watch?v=0ZJfP_fNFa0 , звернути  увагу на звучання інструментів, які  створюють картину грози, підбери вірш, або намалюй малюнок (свої враження),        співати пісню А.Олєйнікової «Рушничок» https://www.youtube.com/watch?v=Jp2yFh-UnUU
14.05 тема «Будова музики» (варіації)
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM.
Вивчити народну пісню «Ой на горі жито» https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY,
Прослухати М.Різоль Варіації на тему укр. нар. пісні https://www.youtube.com/watch?v=W7TrBSmZ5e8, звернути увагу на повторення мелодії пісні, але зі змінами в ритмі,  русі мелодії (плавно, акордами), темпі і як наслідок настрою. Завдання: порахувати скільки варіацій на тему, визначити народні інструменти.

Завдання на тиждень 18.05 – 22.05
18.05 ЗУСТРІЧАЙМО ЛІТО!
Прослухати В.Барвінський «Сонечко» https://www.youtube.com/watch?v=JYA7PnQDLFg, звернути увагу на зміни настрою Сонечка,
Е.Гріг «Метелик», https://www.youtube.com/watch?v=BtZkZ2ucH9c, уявити рухи метелика.
Завдання: знайти віршик, який співпадав би з настроями музичних творів.
Виконайте ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Xkdh1Of6U4Y

Співати О.Злотник «Барви рідної землі»                        https://www.youtube.com/watch?v=h6uWtj0byq8
21.05
Зустрічаємо літо!
Послухати В. А. Моцарт симфонію № 40 соль-мінор. (першу частину) https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4A, звернути увагу на настрої які панують в музиці (вважають, що музика В.Моцарта має позитивний вплив на людину. Навіть існує таке поняття «Ефект Моцарта»), пропоную переглянути відео М.Казінік «Ефект Моцарта» https://www.youtube.com/watch?v=5DOwAUPlNdk, повторити «Промінчик» муз. і сл. Н.Май https://www.youtube.com/watch?v=AzVOIgrq3Pg
21.05
Будова музики
Переглянути відео з опери Д.Верді «Аїда»  https://www.youtube.com/watch?v=PvG_5F_bawg, звернути увагу на зміни в музиці, на хореографію, костюми, вивчити пісню-руханку Н.Савка «Дружба» https://www.youtube.com/watch?v=dTM-2i7nlzc
18.05«Музика єднає світ» (Казкові Фінляндія та Норвегія)
Закріпити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM
Переглянути відео про природу краю https://www.youtube.com/watch?v=umRfYPEb1lw
Переглянути відео симфонічної поеми Я.Сібеліуса «Фінляндія» https://www.youtube.com/watch?v=OJ6leyEARoo, звернути увагу як музики передає сувору. величну природу краю. Цей твір покладено в основу Державного Гімну Фінляндії
Розучити пісню Е.Гріга «Захід сонця» https://www.youtube.com/watch?v=GLxdEn9iuqU

Завдання з 12.05 - 29.05 
5 клас
6 клас
Завдання на тиждень 12.05-15.05
12.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (музика та живопис)
Завдання: прочитати ст.144-146 підручника https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, прослухати  К.Дебюссі «Гра хвиль» (симфонічна сюїта «Море») https://www.youtube.com/watch?v=p0sFtID9t1I, уявити музичний образ моря, звернути увагу на інструменти,
повторити пісню «Звуки музики»  https://www.youtube.com/watch?v=w0xThWa0KAI.
ДЗ: добрати (або намалювати) живописні картини, емоційно споріднені музиці

14.05 тема Музично-театральні жанри (оперета)
Завдання: прочитати ст.137-139 підручника http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=139, переглянути відео фрагментів оперети «Летюча миша» Й.Штрауса https://www.youtube.com/watch?v=7xzU12nlpfA, https://www.youtube.com/watch?v=Lcg0VuKcyg8, звернути увагу на поєднанні в опереті різних видів мистецтв.
Розучити сучасну інтерпретацію пісні «Гуцулки Ксеня» https://www.youtube.com/watch?v=1PMu5Ml0nJo, виконати танцювальну ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=0VuUuz_ZVNI
ДЗ: переглянути відео оперети І.Кальмана «Принцеса цирку» (за бажанням)

Завдання на тиждень 18.05-22.05
19.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (музикальний живопис)
Завдання: прочитати ст.147-148 підручника https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, переглянути відео  
М. Чюрльоніс Соната моря https://www.youtube.com/watch?v=ou-IFd_-I_E, порівняйте музичні та живописні образи. Розучити О.Янушкевич «Літо золоте» https://www.youtube.com/watch?v=osbf7IwkVaA
ДЗ: прочитати казку В.Сухомлинського «Флейта і вітер», пояснити Вітру, чому флейта не підкоряється йому.

21.05 тема  Жанри симфонічної музики
Завдання: переглянути:
1) мультфільм до музики М.Равеля «Болеро» https://www.youtube.com/watch?v=L6DFGSY05IQ, відповісти на питання. Чи відображає відеоряд музику? Уяви свій сюжет мультфільму.
2) Танець на музику М.Равеля https://www.youtube.com/watch?v=SsSALaDJuN4 (шедевр у виконанні М.Плисецької), звернути увагу на пластику балерини.
Повторити пісню «Гуцулка Ксеня» https://www.youtube.com/watch?v=1PMu5Ml0nJo
ДЗ: на ст.144-145 http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=139 , перевірити свої досягнення
Завдання на тиждень 25.05-29.05
26.05 «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
Повторити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4 ,
Переглянути відео М.Мусоргський «Картинки з виставки» (цикл написаний після перегляду виставки робіт художника В.Гартмана) https://www.youtube.com/watch?v=axhJI3Wscnc, https://www.youtube.com/watch?v=VTpwfXkzUdA, звернути увагу на музичні інтонації багатого та бідного єврея
Розучити пісню О.Янушкевич «Літо золоте» https://www.youtube.com/watch?v=j85NPWnaopA
ДЗ: повторити вивчені пісні
28.05 Жанри зустрічаються. Урок-концерт
Завдання: прослухати М.Глінка «Вальс-фантазія» https://www.youtube.com/watch?v=HTzaes6E7A4, визначити які риси жанрів (вальс, фантазія) обєдналися в музичному творі,
повторити вивчені пісні

7 клас
Завдання на тиждень 12.05-15.05
12.05 (7-Б), 14.05 (7-А)
тема «Новітні музичні явища» (розважальна музика)
Завдання: опрацювати ст.119-122 підручника https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html, прослухати фрагмент «Музика для королівського феєрверку» Г.Генделя https://www.youtube.com/watch?v=pVIZ26vueVs, https://www.youtube.com/watch?v=bDa3J2KJqxM, відповісти на питання: Чи доцільно використовувати цю музику під час сучасного відпочинку? Чи можна вважати її розважальною?
Розучити пісню «Кольорова планета» А.Побужанської https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44  
ДЗ: переглянути фрагмент музичного шоу («Голос країни. Діти», «Х – фактор»), довести, чому ці шоу належать до розважальних програм.
Завдання на тиждень 18.05-22.05
19.05 (7-Б), 21.05 (7-А)
тема «Новітні музичні явища» (розважальна музика)
Завдання: опрацювати ст. 124-125 https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html, прослухати цикл О.Респігі «Фонтани Рима» https://www.youtube.com/watch?v=wqYgJd3BfvQ, відповісти на питання. Чому ця музика належить до розважальної (визначити риси розважальної музики). 

Повторити пісню «Кольорова планета» А.Побужанської https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44  

ДЗ:  підготуватися до онлайн тестування ст. 103 -125 підручника https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html
Завдання на тиждень 25.05-29.05
26.05 (7-Б), 28.05 (7-А) Узагальнення
Завдання: перевірте свої досягнення на ст.128-129 підручника https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html,
Повторити вивчені пісні
Переглянути відео музичних фонтанів у Дубаї https://www.youtube.com/watch?v=8mH5dMsPwD0, https://www.youtube.com/watch?v=mGDNKHMJVOo


8 – 9 класи
Завдання на тиждень 12.05-15.05
12.05 (8-А), 14.05 (8-Б)
тема Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка
Завдання: опрацювати ст.182-187 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html, переглянути презентацію, відео https://www.youtube.com/watch?v=uGZN8P84mIY, https://www.youtube.com/watch?v=OJI91HL1s6c, виписати риси стилю, картини митця. Звернути увагу на використання творів Т.Шевченка в музиці.
ДЗ: створити ескіз для оформлення диска «Шевченко і музика»


Завдання на тиждень 18.05-22.05
19.05 (8-А), 21.05 (8-Б)
тема Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка
Завдання: опрацювати ст.187-192 http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html, визначити реалістичні риси в творчості композитора М.Лисенка.
Прослухати фрагменти творів https://www.youtube.com/watch?v=QWv_BBTcCSg,
 Відповісти на питання: Який тембр голосу використовує автор, чи можна уявити інше виконання? Образ Тараса – це символ України? Довести аргументи. 
Прослухати М.Лисенко Друга рапсодія для фортепіано https://www.youtube.com/watch?v=7gwGrSsgoL4, звернути увагу на українські наспіви, характер (пісенність, танцювальність). 

18.05 9-А, 9-Б
тема Мистецтво в діалозі культур (полікультурність)
Опрацювати ст.192-197 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1011-mystectvo-masol-9-klas.html
Переглянути відео: Палац Альгамбра https://www.youtube.com/watch?v=rTo_RCb2WPI, місто-музей Флоренцію https://www.youtube.com/watch?v=kB7RhdJSkJY
ДЗ: Відповісти на питання: Як відбувається діалог мистецтв Заходу і Сходу
Завдання на тиждень 25.05-29.05
26.05 8.А, 28.05 8-Б Узагальнення
Завдання: перевіряємо свої досягнення на ст.194-195 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html , відвідати віртуальні екскурсії музеями світу https://www.unian.ua/tourism/lifehacking/10922612-top-10-naykrashchih-virtualnih-ekskursiy-u-sviti.html
25.05 Мистецтво в діалозі культур (полікультурність)
Опрацювати ст.198-203 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1011-mystectvo-masol-9-klas.html
Переглянути відео про творчість І.Марчука https://www.youtube.com/watch?v=RPV1hFAGsjg
ДЗ: переглянути відео «Парк мініатюр у Брюсселі», виписати назви споруд


Продовжуємо дистанційно навчатися
Завдання на період з 27.04.2020 до 11.05.2020

1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
Завдання на тиждень 27.04 – 30.04
27.04 тема «У РОДИННОМУ КОЛІ»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, співати пісню В.Верменич «Вишиванка» https://www.youtube.com/watch?v=6fdQDj6pBbE, послухати Б.Фільц «Бабусина казка» https://www.youtube.com/watch?v=RTXkjIihIdQ, поміркувати про що казка, свої враження відтворити у малюнку
30.04 тема «Зустрічаємо літо!»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, послухати Ф.Й. Гайдн — Л. Моцарт — Е. Ангерер. Симфонія іграшок (Дитяча симфонія) https://www.youtube.com/watch?v=oBPnSSFgvW8, поміркувати, чому твір отримав таку назву, співати «Промінчик» муз. і сл. Н.Май https://www.youtube.com/watch?v=AzVOIgrq3Pg
30.04 тема «Будова музики» (рондо в перекладі «коло»)
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, послухати Б.Фільц «Весняне рондо» https://www.youtube.com/watch?v=fM0J5Jp8cK0, звернути увагу на повторення одного фрагмента (АВАСА), на різні настрої. Поміркувати: Чи відповідає назва твору настроям?
Повторити пісню «Писанки писала» https://www.youtube.com/watch?v=ueRau0n4gXo)

27.04 тема «Музика єднає світ» (мандри з  В.Моцартом)
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM, послухати В.Моцарт Симфонія № 40 (1частина) https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4Aзвернути увагу на оркестр, зміни настрою, пригадати де чули цю музику.
Співати латиську народну пісню «Півник» https://www.youtube.com/watch?v=u6J8HFS-GTM
Завдання на тиждень 04.05 – 08.05
04.05 тема МИ – УКРАЇНЦІ
Маршова музика
Завдання: закріпити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, ознайомитися з піснею

А. Загрудного «Будем козаками» https://www.youtube.com/watch?v=03gARzahfBc, прослухати Є.Адамцевич «Запорізький марш» https://www.youtube.com/watch?v=eesPXO49Wr0, звернути увагу на енергійний чеканний ритм, чіткість, вольовий, бадьорий, піднесений настрій, відеоряд. Створи супровід до маршу (використай ложки, бубон, барабан тощо). За бажанням переглянути патріотичний мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=gMuvCevF9sA (1.24 хв.)  

07.05 тема «Зустрічаємо літо!»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=7jw882TLj8A&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=10&t=0s. Прослухати  А. Вівальді «Пори року «Весна» https://www.youtube.com/watch?v=vn40a4uOdLU, схарактеризувати музику ( темп, динаміка, ритм, лад, характер), співати пісню А.Олєйнікової «Рушничок» https://www.youtube.com/watch?v=Jp2yFh-UnUU
07.05 тема «Будова музики» (рондо)
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=7jw882TLj8A&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=10&t=0s
Послухати В. Моцарт Рондо в турецькому стилі https://www.youtube.com/watch?v=xl5TchX3v2o, звернути увагу на повторення маршової теми (особливість форми рондо), дати характеристику (підказка: темп, лад, динаміка, характер). Створити ритмічний супровід, використати шумові пристрої (ложки, кришки, а також руки, ноги). Співати пісню Л.Горової «Всі ми потрібні» https://www.youtube.com/watch?v=yt3D_4yda0M
04.05 тема «Музика єднає світ» (До Франції на бал і карнавал)
Завдання: закріпити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM, пригадати які відомі карнавали є у світі (підказка: Венеція, Бразилія, Франція), переглянути відео карнавалу https://www.youtube.com/watch?v=oealfodAalw, переглянути К.Сен-Санс «Карнавал тварин» https://www.youtube.com/watch?v=QfWjRujfowU, дайте назву п’єсам, розучити пісню І.Танчака «Вітерець» https://www.youtube.com/watch?v=loRGX8rteVM 


Завдання для 5 - 6-х класів

5 клас
6 клас
Завдання на тиждень 27.04 – 30.04
28.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (музика на кіноекрані)
Завдання: ознайомитися з підручником ст.134-135 https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html
прослухати С.Джоплін «Регтайм» https://www.youtube.com/watch?v=KcVpQI9rT8k,  уявити сюжет кінофільму (ДЗ).
Виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4  
Співати пісню «Український віночок» https://www.youtube.com/watch?v=0bbG6IENGWg
30.04 тема «Жанри симфонічної музики» (симфонічна поема)
Завдання: прослухати Я.Сібеліус симфонічну поему «Фінляндія» https://www.youtube.com/watch?v=OJ6leyEARoo, звернути увагу як музики передає сувору. величну природу краю. Виконати танцювальну, ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=UaVxb8JQowI.
Вокальна вправа на розвиток голосу та ритму https://www.youtube.com/watch?v=J8SGJpCZ3PI 
посилання на тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=843881
Завдання на тиждень 04.05 – 08.05
05.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (мюзикл)
Завдання: повторити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4 , опрацювати підручник  ст.138-139 https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, переглянути фрагмент мюзиклу «Звуки музики», розучити пісню https://www.youtube.com/watch?v=w0xThWa0KAI.
07.05 Музично-театральні жанри (балет)
Завдання: опрацювати ст. 131-135 підручника http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=133, переглянути відео фрагменти балетів А.Хачатуряна «Гаяне» (Танець з шаблями») https://www.youtube.com/watch?v=1i8hkQjN20o, «Бій Спартака та Красса» https://www.youtube.com/watch?v=O-IBFu9QV_M, виконати танцювальну ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=0VuUuz_ZVNI.
ДЗ: використавши матеріал на ст.131-135, створити кросворд. Ключове слово ХОРЕОГРАФІЯ (11 літер – 11 питань). Надіслати на ел.пошту vikaganzenko64@gmail.com  , вайберна дошку Padlet.


Завдання для 7-х класів

Завдання для опрацювання
ДЗ
28.04 (7-Б), 30.04 (7-а) тема «Новітні музичні явища» (музика в українській анімації)
Завдання: опрацювати ст.106-109 https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html, переглянути за вибором мультфільми (Про козаків, «Пригоди капітана Врунгеля», «Острів скарбів»), звернути увагу на роль музики в стрічці.
Повторити В.Висоцький «Песня про лруга» https://www.youtube.com/watch?v=AbVnlmR4fz4.
Вокальна вправа на розвиток голосу та ритму  https://www.youtube.com/watch?v=J8SGJpCZ3PI 
придумати КВЕСТ за мультфільмом (Про козаків, «Пригоди капітана Врунгеля», «Острів скарбів» на вибір)    
05.05 (7-Б), 07.05 (7-А) тема «Новітні музичні явища» (Електронна музика)
Завдання: опрацювати ст.112-113, 116-117  https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html, прослухати і порівняти К.Дебюссі «Місячне сяйво» (оригінал) (мультфільм «Фантазія») https://www.youtube.com/watch?v=8qR1NMZyXik, обробку І.Томіта https://www.youtube.com/watch?v=rlCzO0GX_bA (чим відрізняються два варіанти).
Розучити пісню Б.Гребенщикова «Місто золоте» https://www.youtube.com/watch?v=AD7i2qA5G2M. 
 Роздуми: Де знаходиться «Місто золоте»? (головна думка пісні). Підготуватися до тестування (стор.103-117)



Завдання для 8 - 9-х класів
Завдання на тиждень 27.04 – 30.04
Завдання для опрацювання
ДЗ
Завдання для опрацювання
ДЗ
8 клас

9 клас

28.04 (8-а), 30.04(8-б) тема «Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві
Завдання: опрацювати ст.167-173 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=rLVD9v8J92k.


Дати опис запорожців на картині І. Ю.Репіна «Запорожці пишуть листа турецькому султану» (підказка у відео https://www.youtube.com/watch?v=qM1-7i6WttY, https://www.youtube.com/watch?v=XvX-3x0avvE
(завантажити на дошку PadletНадіслати на ел.пошту vikaganzenko64@gmail.com )
27.04 тема «Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки»
Завдання: опрацювати ст.180-185 підручника http://shkola.in.ua/805-mystetstvo-9-klas-masol-2017.html, переглянути відео одного з музеїв за вибором https://naurok.com.ua/post/8-variantiv-nezabutno-virtualno-ekskursi
переглянути відео «Незвичайні музеї світу» https://www.youtube.com/watch?v=Wo32tPyEp2w, створити 10 тестових запитань після перегляду відео (завантажити на дошку Padlet)

Завдання на тиждень 04.05 – 08.05
05.05 (8-А), 07.05 (8-Б) тема «Реалістичний стиль у музичному мистецтві»
Завдання: опрацювати ст.176-178 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html, звернути увагу на особливості реалізму в музиці,
прочитати сюжет опери Д.Верді «Ріголетто», прослухати фрагменти: пісеньку Герцога https://www.youtube.com/watch?v=60dgjOYgyCM, фінальна сцена бурі https://www.youtube.com/watch?v=cevTaf3AREw
Роздуми: В чому полягає реалістичність героїв опери «Ріголетто» 
04.05 тема «Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки»
Завдання:
Опрацювати підручник ст.186-191 http://shkola.in.ua/805-mystetstvo-9-klas-masol-2017.html,
Переглянути презентацію-відео про історію появи бібліотеки https://www.youtube.com/watch?v=xV3PgnC3OOA
Переглянути відео «Незвичайні бібліотеки» https://www.youtube.com/watch?v=-zd4U38yAN8, https://www.youtube.com/watch?v=LLkk9h-HkvM
ДЗ: роздуми на тему «Сучасна бібліотека втратила титул «храму мудрості». Так чи Ні» (обґрунтувати)

План роботи для індивідуальних занять для Бондаря Кирила (3 клас)

дата
завдання для опрацювання
03.04
Розвиток музики
Завдання: розучити  ритмічну вправу на музику Е.Гріга «У печері гірського короля» https://www.youtube.com/watch?v=lk75qDst8wE, звернути увагу на розвиток музики (зміни у темпі, динаміці, ритмі, характері), вигадати історію  про гірського короля
Розучити «Полька» https://www.youtube.com/watch?v=Qpa2fydP8Co
17.04
Розвиток музики
Завдання: прослухати  фрагмент  опери «Запорожець за Дунаєм»  С.Гулака – Артемівського  дует Одарки і Карася https://www.youtube.com/watch?v=PPnPgTt4QzM, звернути увагу, як змінюється музика в залежності від розвитку подій
08.05
Розвиток музики
Завдання: послухати Е.Гріг «Танець Анітри» (https://www.youtube.com/watch?v=C5OwDb04Wsg), звернути увагу на зміни в музиці
вивчити ФНП «Пастух».
22.05
Розвиток музики
Завдання: послухати Е.Гріг «Пісня Сольвейг» (https://www.youtube.com/watch?v=RFfjsKbGu7A) , уявити про співає дівчина (намалюйте, або вигадайте історію дівчини),
вчити УНП «Соловеєчку, сватку, сватку» (https://www.youtube.com/watch?v=CI8ll_Qvt5Q)(дуже  (гарне виконання)
Виконати ритмічну вправу


План роботи для індивідуальних занять для Мачули Ганни

Матеріал для опрацювання
Домашні завдання
31.03 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (подорож до музичного театру(опера))
Завдання: опрацювати основні поняття на ст.118-120 підручника  https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/543-muzichne-mistetstvo-5-klas-masol-2013/rozdil-4-vzaiemodiya-muziki-z-inshimi-vidami/page-118(опера-синтез мистецтв, лібрето, арія, речитатив, бельканто), прослухати В.Моцарт Арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени з опери «Чарівна флейта» , схарактеризувати  музику комічного дуету, розучити пісню «Писанки» В.Таловирі (мінус)
Створити кросворд , ключове слово ЛІБРЕТО
14.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (балет)
Завдання: пригадати казку «Лускунчик», переглянути  відео «Вальс снігових пластівців» https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g (7.18 хв.),  «Вальс квітів» https://www.youtube.com/watch?v=7vvnTcfy6yY  (6.27 хв.).  Розучити  (за бажанням) пісню О.Злотника «Школярі – школярики» https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
Виконати фізкульхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=q5OOCB9SSnk (2,57 хв.)
Поміркувати: Які почуття охоплюють при прослуховуванні музики балету?
28.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (музика на кіноекрані)
Завдання: ознайомитися з підручником ст.134-135 https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html
прослухати С.Джоплін «Регтайм» https://www.youtube.com/watch?v=KcVpQI9rT8k,  
Виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4  
Співати пісню «Український віночок» https://www.youtube.com/watch?v=0bbG6IENGWg
Уявити сюжет кінофільму за музичним супроводом
12.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (музика та живопис)
Завдання: прочитати ст.144-146 підручника https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, прослухати  К.Дебюссі «Гра хвиль» (симфонічна сюїта «Море») https://www.youtube.com/watch?v=p0sFtID9t1I, уявити музичний образ моря, звернути увагу на інструменти,
повторити пісню «Звуки музики»  https://www.youtube.com/watch?v=w0xThWa0KAI.
добрати (або намалювати) живописні картини, емоційно споріднені музиці
26.05 «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
Повторити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4 ,
Переглянути відео М.Мусоргський «Картинки з виставки» (цикл написаний після перегляду виставки робіт художника В.Гартмана) https://www.youtube.com/watch?v=axhJI3WscncИзбушка на курьих ножках», «Балет невылупившихся птенцов»), https://www.youtube.com/watch?v=VTpwfXkzUdA, звернути увагу на музичні інтонації багатого та бідного єврея

Розучити пісню О.Янушкевич «Літо золоте» https://www.youtube.com/watch?v=j85NPWnaopA
 повторити вивчені пісні


Дистанційне навчання для учнів 1- 4 класів
Примітка. Шановні діти і батьки, музика в нашому житті відіграє величезну роль, сподіваюсь ви погодитеся з цим, тому в такий цікавий час, карантин, послухати класичну, красиву музику, поміркувати. а композитори завжди були барометром часу, відволіктися буде доцільним. Бажаю успіхів.

1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
Завдання на тиждень з 30.03. -  03.04.
30.03 тема «Спорт і мистецтво»
Завдання: переглянути мультф. "Як козаки у футбол грали", звернути увагу на роль музичного супроводу (підказка: музика замість слів, маршові ритми)

02.04 тема «Чарівні перетворення» (знайомство зі звучанням інструментів симфонічного оркестру (струнними, дерев’яними духовими)
Завдання: переглянути відео про симфонічну казку «Петрик і Вовк» С.Прокоф’єва, звернути увагу на забарвлення інструментів (тембр): флейта (дзвінкий, високий, жвавий), гобой (теплий, густий, гугнявий), кларнет (м’який, оксамитовий), фагот (низький, благородний)


02.04. тема «Будова музики» ( музична форма – це побудова музичного твору, одночастинна форма(А) як вираження в музиці одного характеру (чи настрою))
Завдання:  прослухати Ф.Шопен прелюдія мі мінор (https://www.youtube.com/watch?v=9qiVx_1XqU8), прелюдія ля мажор (https://www.youtube.com/watch?v=VUbhkcTInFc), з’ясувати скільки і які настрої у творах, вивчити ФНП «Пастух».

30.03. тема «Музика єднає світ» (мандрівка до Польщі, знайомство з народним танцем мазуркою)
Завдання: прослухати Ф.Шопен Мазурка ля мінор https://www.youtube.com/watch?v=P_XC66MTaDo, дати характеристику твору (підказка: легка, стрімка, швидка, бадьора, спокійна, блискуча, мрійлива, мажорна, мінорна, який інструмент виконує).


Завдання на тиждень з 06.04. -  10.04.
06.04 тема «Герої дитячих книжок», балет.
Завдання: пригадати казку Ш. Перро «Спляча красуня», переглянути і послухати фрагменти балету П.Чайковського (II дія, «Кіт у чоботях…», «Вовк і Червона шапочка», «Хлопчик-мізинчик і Людожер»), звернути увагу, як музика передає характери героїв. Питання для обговорення: З чого складається балет?(підказка: музика, танець, декорації, костюми)

09.04. тема «Чарівні перетворення» (знайомство з мідними та ударними інструментами)
Завдання: переглянути мультф. У.Діснея «Петрик і Вовк».


09.04. тема «Будова музики (двочастинна форма (АВ))
Завдання: послухати Е.Гріг «Пісня Сольвейг» (https://www.youtube.com/watch?v=RFfjsKbGu7A) , уявити про співає дівчина (намалюйте, або вигадайте історію дівчини), повторити ФНП «Пастух».


06.04 тема «Музика єднає світ» (мандрівка до співучої Німеччини, знайомство з ПОЛІФОНІЄЮ – багатоголосся, у якому всі голоси рівноправні, ОРГАНОМ – королем всіх інструментів)
Завдання: прослухати Прелюдії Й Баха https://www.youtube.com/watch?v=6WaFFJ-0Fh8, https://www.youtube.com/watch?v=YwUIltlsdAE, визначити, що незвичного в музиці ( підказка інструмент, велич звучання, приміщення), розучити пісню «Траляляй» А.Улицької https://www.youtube.com/watch?v=SAyOUZ1R_FA, мінус https://www.youtube.com/watch?v=d2_rRcyxi48

Завдання на тиждень з 13.04. -  17.04.
13.04 тема «Великодні писанки».
Завдання: виконати ритмічну вправу
послухати і вивчити пісню М.Бурмаки «Писанка»(2,21 хв.), переглянути мультф. «Грицеві писанки».(8,58 хв.)
Намалювати писанку.

16.04. тема «Чарівні перетворення» (закріплення знань про інструменти симфонічного оркестру)
Завдання: переглянути симфошоу «Петрик і вовк» з пісочною анімацією. Питання для обговорення: Які особливості героїв підкреслюють інструменти? (підказка: у пташки -  як вона рухається (високо, швидко) і співає, а як у качки, киці, дідуся, вовка, мисливців …...), виконати ритмічну вправу

16.04. тема «Будова музики» (тричастинна форма (АВА, де третя  частина змінена)
Завдання: послухати Е.Гріг «Танець Анітри» (https://www.youtube.com/watch?v=C5OwDb04Wsg), звернути увагу на зміни третьої частини (підказка: лад (мажор, мінор)), вчити УНП «Соловеєчку, сватку, сватку» (https://www.youtube.com/watch?v=CI8ll_Qvt5Q)(дуже  (гарне виконання)
Виконати ритмічну вправу
13.04 тема «Музика єднає світ» (мандри до Австрії, зустріч з  В.Моцартом)
Завдання: прослухати:
В. Моцарт Рондо в турецькому стилі ,https://www.youtube.com/watch?v=xl5TchX3v2o (2,54 хв.). звернути увагу на костюми епохи, відповісти на ? Що в музиці підкреслює турецький характер (підказка: ритм маршу, барабани).
Вправа на розвиток ритму https://www.youtube.com/watch?v=pCvOPeE44SM&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=25&t=0s (1,24 хв.) (поплескати довгі та короткі звуки), проспівати пісню «Пастух» https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A (0,50 хв.)

Завдання на тиждень з 21.04. -  24.04.

23.04.тема «Квіткові фантазії» (закріплення знань про інструменти симфонічного оркестру)
Завдання: переглянути фрагмент балету Е.Русинова «Дюймовочка», відповісти на питання: Тембри яких інструментів я впізнаю за звучанням?
23.04 тема «Будова музики» (тричастинна форма, продовження)
Завдання: послухати М.Лисенко «Експромт» ля мінор https://www.youtube.com/watch?v=gQAOMVoddh0, звернути увагу на зміни в 2 частині (рух, динаміка), М.Катричка «Писанки писала» (https://www.youtube.com/watch?v=ueRau0n4gXo)





Завдання з музичного мистецтва для 5 -7 класів
Увага!!! Учні 5-х та 6-х класів (за бажанням) домашні завдання оформлюють у вигляді  портфоліо (зошит з творчими роботами (малюнками, кросвордами, нотатками)
Завдання на тиждень з 30.03-03.04
5 клас
6 клас
31.03 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (подорож до музичного театру(опера))
Завдання: опрацювати основні поняття на ст.118-120 підручника  https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/543-muzichne-mistetstvo-5-klas-masol-2013/rozdil-4-vzaiemodiya-muziki-z-inshimi-vidami/page-118(опера-синтез мистецтв, лібрето, арія, речитатив, бельканто), прослухати В.Моцарт Арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени з опери «Чарівна флейта» , схарактеризувати  музику комічного дуету, розучити пісню «Писанки» В.Таловирі (мінус, мелодія дублюється)
ДЗ: створити кросворд , ключове слово ЛІБРЕТО (основні поняття підручника)
02.-04. тема «Жанри симфонічної музики» (симфонія, оркестр, Й.Гайдн)
Завданння: пригадати інструменти симфонічного оркестру, роль диригента, значення поняття симфонія(великий твір з 4 частин), прослухати «Прощальну симфонію» Й.Гайдна https://www.youtube.com/watch?v=zO7H8CD4KM0, звернути увагу на гармонію звучання, відповісти на питання ?чому така назва твору?, розучити пісню «Добрий маг»
ДЗ: прочитати казку (с. 117-119) http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=119, (за бажанням) намалювати образ КОКОФОНІЇ та ГАРМОНІЇ
Завдання на тиждень з 06.04-10.04
07.04 тема « Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (продовження)
Завдання: опрацювати основні поняття на ст.122 підручника (увертюра, симфонічні картини), прослухати  фрагменти  опери «Запорожець за Дунаєм»  С.Гулака – Артемівського  увертюру https://www.youtube.com/watch?v=SPC_7--dErc, дует Одарки і Карася https://www.youtube.com/watch?v=PPnPgTt4QzM, повторити пісню «Писанки»
ДЗ: ? про якого героя ви дізналися з УВЕРТЮРИ?(2 фрагменти треба прослухати уважно)

09.04. тема «Жанри симфонічної музики» (увертюра)
Завдання: опрацювати ст. 122-123 підручника, зробити асоціативний кущ з ключових понять (приклад куща)https://znanija.com/task/33942105, прослухати Д.Шостакович «Святкова увертюра» https://www.youtube.com/watch?v=3XkYN8oPous, повторити пісню «Добрий маг»
ДЗ: пригадати свій улюблений фільм, дати оцінку значення музичного вступу до кінострічки (увертюри) (за бажанням)
Завдання на тиждень з 13.04-17.04
14.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (балет)
Завдання: пригадати казку «Лускунчик», переглянути  відео «Вальс снігових пластівців» https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g (7.18 хв.),  «Вальс квітів» https://www.youtube.com/watch?v=7vvnTcfy6yY  (6.27 хв.), поміркуйте: Які почуття охоплюють при прослуховуванні?. Розучити  (за бажанням) пісню О.Злотника «Школярі – школярики» https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
Фізкульхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=q5OOCB9SSnk (2,57 хв.)
16.04 . тема «Жанри симфонічної музики» (концерт (від лат. concerto — змагаюсь) — твір, в основі якого лежить принцип протиставлення звучання окремих груп виконавців, або виконавського колективу і соліста )
Завдання: прослухати Д.Бортнянський Концерт ре мажор для чембало (клавесина) з оркестром (на жаль звучить рояль) https://www.youtube.com/watch?v=kHC6LjGiUBs (7,56 хв.). Поміркуйте: Що було втрачене, або навпаки що стало кращим у виконанні (клавесин – рояль)?
Розучити (за бажанням) пісню
В.Поповича «Скрипалик-цвіркунець» https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE (2,10 хв.).
Фізкульхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A (3,45 хв.)

Завдання на тиждень з 21.04-24.04
21.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»(балет: пуанти, пантоміма, варіації, па-де-де, кордебалет)
Завдання: опрацювати основні поняття підручника на ст. 125-131 https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/543-muzichne-mistetstvo-5-klas-masol-2013/rozdil-4-vzaiemodiya-muziki-z-inshimi-vidami/page-125, пригадати казку Ш.Перро «Попелюшка», переглянути відео фрагментів балету С.Прокоф’єва  https://www.youtube.com/watch?v=eaKN4iHtZLw (Танець із сабо (3,52 хв.), https://www.youtube.com/watch?v=LoYI4N00fag (па-де-шаль, (3,14 хв.), https://www.youtube.com/watch?v=DEQ2FnGBqz0 (сцена з годинником (3,25 хв.)). Звернути увагу на відтворення музики в рухах.
Повторити пісню «Школярі-школярики» https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk 
23.04 тема «Жанри симфонічної музики»(фантазія)
Завдання: опрацювати підручник ст.128 http://shkola.in.ua/220-muzychne-mystetstvo-6-klas-masol.html , прослухати В.Моцарт «Фантазія» (2 варіанти) https://www.youtube.com/watch?v=KoDQ32qZWUA (фортепіано)(5,51 хв.), https://www.youtube.com/watch?v=siPp6Gcz1oA (оркестр Поля Моріа (4,22 хв.).
Порівняти, відповісти на питання
Що нового надає сучасна інтерпретація?
Повторити пісню «Скрипалик-цвіркунець» https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE 

До уваги учнів 7-х класів: свої завдання вам треба буде завантажувати на дошку Padlet (документи в цифровому форматі, фото тощо) (на панелі є хрестик, його клацнути і з робочого столу додати матеріал, написати прізвище та ім’я, клас), для проходження тестів треба перейти до освітньої платформи «Всеосвіта» (додатково інформація буде надана)
Примітка: всі виділені поняття, посилання активні, треба навести і клацнути
Завдання для опрацювання
ДЗ
31.03, 02.04. тема «Новітні музичні явища» (закріплення вивченого матеріалу: джаз, рок-рол, рок, поп, шансон)
Завдання: повторити матеріал, використати підручника ст. 62-88, прослухати музику за бажанням з цієї теми (М.Джексон https://www.youtube.com/watch?v=8PBzE9BLv_I, https://www.youtube.com/watch?v=LeiFF0gvqcc&list=PL7PuBJgWyB99v-mDUTwa7F4Sj3acrQsLD&index=6, ваших улюблених виконавців)
7 клас Створити кросворд з основних понять підручника , ключове слово ІМПРОВІЗАЦІЯ (вільна форма, 20 питаннь) свої завдання вам треба буде завантажувати на дошку Padlet (документи в цифровому форматі, фото тощо) (на панелі є хрестик, його клацнути і з робочого столу додати матеріал, написати прізвище та ім’я, клас)
07.04, 09.04 тема «Новітні музичні явища» (рок-опера)
Завдання: опрацювати ст.89-92 підручника, прослухати фрагменти твору Г.Татарченка «Біла ворона» («Свобода» 1 дія https://www.youtube.com/watch?v=VZBJfbf0ikc, (4,02 хв.) «Біла ворона» 2 дія https://www.youtube.com/watch?v=S9_Aw63C8WI, (4,23 хв.), «Так жити нам…» https://www.youtube.com/watch?v=FbUzcAfaYJc), (3.33 хв.) «Прощання» 2дія https://www.youtube.com/watch?v=aNIr03fC3Ds, (5,52 хв.) співати сучасну пісню за вибором
 7 клас
Роздуми « В чому винятковість головної героїні (біла ворона)?»
14 04, 16.04 тема «Новітні музичні явища» (мюзикл)
Завдання: переглянути фрагменти з мюзиклів: «Собор Паризької Богоматері» Р.Коччіанте https://www.youtube.com/watch?v=6L75VgKO8x0
 «Король Лев» https://www.youtube.com/watch?v=gYgUdQH-Ws0,  «Русалонька» https://www.youtube.com/watch?v=XwPSEkZgEoo .
Сучасна руханка https://www.youtube.com/watch?v=UaVxb8JQowI (1,42 хв.)
7 клас
Роздуми, чи є майбутнє у мюзиклу через 50 років? (аргументуйте)

23.04 тема «Новітні музичні явища» (музика в мультиплікації)
Завдання: опрацювати підручник ст. 105-107 http://testlib.meta.ua/book/264770/view/?page=103,  переглянути фрагменти мультфільму «Фантазія», «Учень чарівника» https://www.youtube.com/watch?v=2DX2yVucz24
«Танець годинників» https://www.youtube.com/watch?v=bUc72uCMxYU.
Співати пісню В.Висоцького «Песня про друга» https://www.youtube.com/watch?v=AbVnlmR4fz4
переглянути відео «Історія мультфільму  «Фантазія» https://www.youtube.com/watch?v=PZhJYc6EBLM (в тестах будуть питання з відео) 


Завдання для 8 - 9-х класів з курсу «МИСТЕЦТВО»
До уваги учнів 8 - 9-х класів: свої завдання вам треба буде завантажувати на дошку Padlet (документи в цифровому форматі, фото тощо) (на панелі є хрестик, його клацнути і з робочого столу додати матеріал, написати прізвище та ім’я, клас), для проходження тестів треба перейти до освітньої платформи «Всеосвіта» (додатково інформація буде надана)
Тиждень з 30.03-03.04
Завдання для опрацювання
ДЗ
Завдання для опрацювання
ДЗ
8 клас

9 клас

тема «Романтизм в образотворчому мистецтві» (живопис)
Завдання: прочитати ст.146-153 підручника, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LdVphth82Ps, https://www.youtube.com/watch?v=lSucusKZzQI (знайти назви картин, автора), https://www.youtube.com/watch?v=1Yw0a6CQGXw
8клас скласти порівняльну таблицю рис: романтизм - класицизм

Тема «Телебачення: погляд у світ» (жанри телебачення)
Завдання: підручник ст.163-167, створити асоціативний кущ телепрограм, визначити мету таких передач,   переглянути телепрограму за вибором
9 клас Заповніть таблицю(1-жанри які мають мистецьку природу,2-жанри яким притаманні видовищні риси,3-жанри які виконують інформаційну роль
Тиждень 06.04-10.04
тема  Музика романтиків
«Романтизм в музичному мистецтві» (Ф.Шопен, Н.Паганіні, Ф.Ліст)
Завдання: прочитати підручник ст. 156-160, прослухати Н.Паганіні Каприс №24 https://www.youtube.com/watch?v=oY9Dg-OlA3E (фрагмент фільму, слава як у теперішніх зірок) і Ф.Ліст Етюд №6 https://www.youtube.com/watch?v=aM-e9a98Ie4 (ПОРІВНЯТИ 2 ТВОРИ),
Добрати картини художників – романтиків до творів Ф.Шопена (ноктюрн, вальс, етюд), аргументувати свою думку
тема «Фотомистецтво та реклама» (фотомистецтво)
Завдання: прочитати підручник ст. 168-173, скласти асоціативний кущ поняття ФОТОМИСТЕЦТВО (прізвища, риси, напрями,засоби, жанри…), переглянути док. фільм про А.Адамса https://www.youtube.com/watch?v=Y7JazN-xcd8, В.Оглобліна https://www.youtube.com/watch?v=SBKqe4yLspg
Створити галерею фото «Карантин» (1 фото) скинути на 
дошку Padlet 
(вказати прізвище, ім'я, назву фото)
Тиждень 13.04-17.04
тема Музика романтиків
«Музика романтиків» (синтез мистецтв (слово+музика)
Завдання: прочитати підручник ст.. 160-163прослухати Ф.Шуберт балада «Вільшаний король» https://www.youtube.com/watch?v=gc351xwC8F4, (звернути уваги, як музика підкреслює зміни настроїв героїв), «У путь» https://www.youtube.com/watch?v=j30SyV1k-AY, «Шарманщик» https://www.youtube.com/watch?v=8oqJ69D-gtw
ДЗ: які риси романтизму знайшли відображення у творах Ф.Шуберта (дошку Padlet ) (оцінка)
тема «Фотомистецтво та реклама» (реклама)
Завдання: прочитати підручник ст.174-179 http://shkola.in.ua/805-mystetstvo-9-klas-masol-2017.html, підготуватися до тестування
Створити рекламний плакат на тему «Школа на карантині», надіслати на дошку Padlet  (оцінка)
Тиждень 21.04-24.04
тема «Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві»
Завдання: прочитати підручник ст..164-166, (Л.Масол Мистецтво 8 клас)
 переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=BaGhIOVOzBM
О.Дом’є  https://www.youtube.com/watch?v=np96bNy8l8E
відповісти на питання:
 Які проблеми викриває карикатура?
Д.З:  вибрати одну з карикатур
із серії "Творчество" Херлуфа Бідструпа https://vakin.livejournal.com/2087328.html, зробити підписи під малюнками (завантажити на дошку Padlet )























Комментарии