Дистанційне навчання на період карантину
21.05 7-А тестування в
реальному режимі з 9.00-9.30
посилання додатково
посилання додатково
15.05 8-Б
тестування в реальному режимі 9.00-9.20
посилання 8.50 https://naurok.com.ua/test/realtime/2054776
14.05 6-А тестування з 15.00-16.00
12.05 тестування
8-А клас з 14.00 – 15.00
посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=747276
12.05 тестування
9-Б клас з 16.00 – 17.00
посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=276523
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
Завдання на тиждень 25.05 – 29.05
|
|||
25.05 Свято мистецтва
Прослухати С.Прокоф’єв «Дощ і веселка» https://www.youtube.com/watch?v=ofV-uAOb9fA, уявити дощик і
проплескати його ритм
Відповісти на питання:
Про який дощ і веселку розповіла музика?
Виконати ритмічну вправу
https://www.youtube.com/watch?v=npb-rC7fNQU&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=63&t=0s
Розучити пісню «Цьомки
для мами» https://www.youtube.com/watch?v=sYrEBoD3Yxw
|
28.05 Свято
мистецтва
Виконати
танцювальну композицію https://www.youtube.com/watch?v=9fgA6TJ5VHY
Повторити вивчені
пісні
Переглянути
відео, які найбільше запам’яталися |
28.05 Урок –
концерт
Пригадати вивчені
пісні, створити концертну програму, заспівати батькам.
Вивчити
ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=GRM9h8EQ6Bw
|
25.05
«Музика єднає світ» (Німеччина - Україна)
Розучити
ритмічну вправу на музику Е.Гріга «У печері гірського короля» https://www.youtube.com/watch?v=lk75qDst8wE
Прослухати Варіації на українську пісню «Їхав козак за
Дунай» Л.Бетховена (варіації – повторення теми зі змінами в темпі, ритмі,
ладу, супроводу, характеру тощо), звернути увагу на зміни, порахувати скільки
варіацій https://www.youtube.com/watch?v=AG4C_mge5E8
Знайти відповідь на питання: Чому німецький композитор використав українську народну пісню?
Повторити вивчені пісні
|
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
Завдання на тиждень 12.05 – 14.05
|
|||
14.05 тема «Зустрічаємо літо!»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM, Прослухати А. Вівальді «Пори року» «Літо» https://www.youtube.com/watch?v=0ZJfP_fNFa0 , звернути увагу на звучання інструментів, які створюють картину грози, підбери вірш, або намалюй малюнок (свої
враження), співати пісню
А.Олєйнікової «Рушничок» https://www.youtube.com/watch?v=Jp2yFh-UnUU
|
14.05 тема «Будова музики» (варіації)
Прослухати М.Різоль Варіації на тему укр. нар. пісні https://www.youtube.com/watch?v=W7TrBSmZ5e8, звернути увагу на повторення мелодії пісні, але зі змінами в ритмі, русі мелодії (плавно, акордами), темпі і як
наслідок настрою. Завдання: порахувати
скільки варіацій на тему, визначити народні інструменти.
|
||
Завдання на тиждень 18.05 – 22.05
|
|||
18.05 ЗУСТРІЧАЙМО ЛІТО!
Прослухати В.Барвінський «Сонечко» https://www.youtube.com/watch?v=JYA7PnQDLFg, звернути увагу на зміни
настрою Сонечка,
Завдання: знайти віршик, який співпадав би з
настроями музичних творів.
|
21.05
Зустрічаємо літо!
Послухати В.
А. Моцарт симфонію № 40
соль-мінор. (першу частину) https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4A, звернути увагу на настрої які панують в музиці
(вважають, що музика В.Моцарта має позитивний вплив на людину. Навіть існує
таке поняття «Ефект Моцарта»), пропоную переглянути відео М.Казінік «Ефект
Моцарта» https://www.youtube.com/watch?v=5DOwAUPlNdk, повторити «Промінчик» муз. і сл. Н.Май https://www.youtube.com/watch?v=AzVOIgrq3Pg |
21.05
Будова музики
Переглянути
відео з опери Д.Верді «Аїда» https://www.youtube.com/watch?v=PvG_5F_bawg,
звернути увагу на зміни в музиці, на хореографію, костюми, вивчити пісню-руханку
Н.Савка «Дружба» https://www.youtube.com/watch?v=dTM-2i7nlzc |
18.05«Музика єднає
світ» (Казкові Фінляндія та Норвегія)
Переглянути
відео симфонічної поеми Я.Сібеліуса «Фінляндія» https://www.youtube.com/watch?v=OJ6leyEARoo,
звернути увагу як музики передає сувору. величну природу краю. Цей твір покладено в основу Державного Гімну ФінляндіїРозучити пісню Е.Гріга «Захід сонця» https://www.youtube.com/watch?v=GLxdEn9iuqU |
Завдання з 12.05 - 29.05
5 клас
|
6 клас
|
Завдання на
тиждень 12.05-15.05
|
|
12.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(музика та живопис)
Завдання: прочитати ст.144-146 підручника https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, прослухати
К.Дебюссі «Гра хвиль» (симфонічна
сюїта «Море») https://www.youtube.com/watch?v=p0sFtID9t1I,
уявити музичний образ моря, звернути увагу на інструменти,
ДЗ: добрати (або намалювати) живописні картини,
емоційно споріднені музиці
|
14.05 тема Музично-театральні жанри (оперета)
Завдання: прочитати ст.137-139 підручника http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=139,
переглянути відео фрагментів оперети «Летюча миша» Й.Штрауса https://www.youtube.com/watch?v=7xzU12nlpfA,
https://www.youtube.com/watch?v=Lcg0VuKcyg8,
звернути увагу на поєднанні в опереті різних видів мистецтв.
Розучити сучасну інтерпретацію пісні «Гуцулки Ксеня» https://www.youtube.com/watch?v=1PMu5Ml0nJo,
виконати танцювальну ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=0VuUuz_ZVNI
ДЗ: переглянути відео оперети І.Кальмана «Принцеса
цирку» (за бажанням)
|
Завдання на
тиждень 18.05-22.05
|
|
19.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
Завдання: прочитати
ст.147-148 підручника https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, переглянути відео
М. Чюрльоніс Соната
моря https://www.youtube.com/watch?v=ou-IFd_-I_E,
порівняйте музичні та живописні образи. Розучити О.Янушкевич
«Літо золоте» https://www.youtube.com/watch?v=osbf7IwkVaA
ДЗ: прочитати казку
В.Сухомлинського «Флейта і вітер», пояснити Вітру, чому флейта не підкоряється
йому.
|
21.05 тема Жанри
симфонічної музики
Завдання:
переглянути:
1) мультфільм до
музики М.Равеля «Болеро» https://www.youtube.com/watch?v=L6DFGSY05IQ,
відповісти на питання. Чи відображає відеоряд музику? Уяви свій сюжет
мультфільму.
2) Танець на музику
М.Равеля https://www.youtube.com/watch?v=SsSALaDJuN4
(шедевр у виконанні М.Плисецької), звернути увагу на пластику балерини.
ДЗ: на ст.144-145
http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=139 , перевірити
свої досягнення |
Завдання на
тиждень 25.05-29.05
|
|
26.05 «Взаємодія
музики з іншими видами мистецтва»
Переглянути відео
М.Мусоргський «Картинки з виставки» (цикл написаний після перегляду виставки
робіт художника В.Гартмана) https://www.youtube.com/watch?v=axhJI3Wscnc, https://www.youtube.com/watch?v=VTpwfXkzUdA, звернути увагу на музичні інтонації багатого та бідного
єврея
ДЗ:
повторити вивчені пісні |
28.05 Жанри
зустрічаються. Урок-концерт
Завдання: прослухати
М.Глінка «Вальс-фантазія» https://www.youtube.com/watch?v=HTzaes6E7A4,
визначити які риси жанрів (вальс, фантазія) об’єдналися в музичному творі,
повторити
вивчені пісні |
7 клас
Завдання на
тиждень 12.05-15.05
|
|
12.05 (7-Б), 14.05 (7-А)
тема «Новітні музичні явища» (розважальна музика)
Завдання: опрацювати ст.119-122 підручника https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html,
прослухати фрагмент «Музика для королівського феєрверку» Г.Генделя https://www.youtube.com/watch?v=pVIZ26vueVs,
https://www.youtube.com/watch?v=bDa3J2KJqxM,
відповісти на питання: Чи доцільно
використовувати цю музику під час сучасного відпочинку? Чи можна вважати її
розважальною?
Розучити пісню «Кольорова планета» А.Побужанської https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44
|
ДЗ: переглянути фрагмент музичного шоу («Голос країни.
Діти», «Х – фактор»), довести, чому ці шоу належать до розважальних програм.
|
Завдання на
тиждень 18.05-22.05
|
|
19.05 (7-Б), 21.05 (7-А)
тема «Новітні музичні явища» (розважальна музика)
Завдання: опрацювати ст. 124-125 https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html, прослухати цикл О.Респігі «Фонтани Рима» https://www.youtube.com/watch?v=wqYgJd3BfvQ, відповісти на питання. Чому ця музика належить до розважальної (визначити риси розважальної музики). |
ДЗ: підготуватися до онлайн тестування ст. 103 -125
підручника https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html
|
Завдання на
тиждень 25.05-29.05
|
|
26.05 (7-Б), 28.05 (7-А) Узагальнення
Завдання: перевірте
свої досягнення на ст.128-129 підручника https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html,
Повторити вивчені
пісні
Переглянути
відео музичних фонтанів у Дубаї https://www.youtube.com/watch?v=8mH5dMsPwD0,
https://www.youtube.com/watch?v=mGDNKHMJVOo |
8 – 9 класи
Завдання на тиждень 12.05-15.05
|
|
12.05 (8-А), 14.05 (8-Б)
тема Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка
Завдання: опрацювати
ст.182-187 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html,
переглянути презентацію, відео https://www.youtube.com/watch?v=uGZN8P84mIY,
https://www.youtube.com/watch?v=OJI91HL1s6c,
виписати риси стилю, картини митця. Звернути увагу на використання творів Т.Шевченка
в музиці.
ДЗ: створити ескіз
для оформлення диска «Шевченко і музика»
|
|
Завдання на тиждень 18.05-22.05
|
|
19.05 (8-А), 21.05 (8-Б)
тема Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка
Завдання: опрацювати ст.187-192 http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html, визначити реалістичні риси в творчості композитора М.Лисенка.
Прослухати фрагменти
творів https://www.youtube.com/watch?v=QWv_BBTcCSg,
Відповісти на питання: Який тембр голосу використовує автор, чи можна уявити
інше виконання? Образ Тараса – це символ України? Довести аргументи.
Прослухати
М.Лисенко Друга рапсодія для фортепіано https://www.youtube.com/watch?v=7gwGrSsgoL4,
звернути увагу на українські наспіви, характер (пісенність, танцювальність).
|
18.05 9-А, 9-Б
тема Мистецтво
в діалозі культур (полікультурність)
Переглянути
відео: Палац Альгамбра https://www.youtube.com/watch?v=rTo_RCb2WPI, місто-музей Флоренцію https://www.youtube.com/watch?v=kB7RhdJSkJY
ДЗ: Відповісти
на питання: Як відбувається діалог
мистецтв Заходу і Сходу
|
Завдання на тиждень 25.05-29.05
|
|
26.05 8.А, 28.05 8-Б Узагальнення
Завдання:
перевіряємо свої досягнення на ст.194-195 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html , відвідати віртуальні екскурсії музеями світу https://www.unian.ua/tourism/lifehacking/10922612-top-10-naykrashchih-virtualnih-ekskursiy-u-sviti.html |
25.05 Мистецтво
в діалозі культур (полікультурність)
ДЗ: переглянути відео «Парк мініатюр у Брюсселі», виписати назви споруд |
Продовжуємо дистанційно навчатися
Завдання на період з 27.04.2020 до 11.05.2020
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
Завдання на
тиждень 27.04 – 30.04
|
|||
27.04 тема «У РОДИННОМУ КОЛІ»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, співати пісню В.Верменич «Вишиванка» https://www.youtube.com/watch?v=6fdQDj6pBbE,
послухати Б.Фільц «Бабусина казка» https://www.youtube.com/watch?v=RTXkjIihIdQ,
поміркувати про що казка, свої
враження відтворити у малюнку
|
30.04 тема «Зустрічаємо
літо!»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, послухати Ф.Й. Гайдн — Л. Моцарт — Е. Ангерер. Симфонія іграшок (Дитяча
симфонія) https://www.youtube.com/watch?v=oBPnSSFgvW8,
поміркувати, чому твір отримав таку
назву, співати «Промінчик» муз. і сл. Н.Май https://www.youtube.com/watch?v=AzVOIgrq3Pg
|
30.04 тема «Будова музики» (рондо в перекладі «коло»)
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s, послухати Б.Фільц «Весняне рондо» https://www.youtube.com/watch?v=fM0J5Jp8cK0,
звернути увагу на повторення одного фрагмента (АВАСА), на різні настрої. Поміркувати: Чи відповідає назва твору
настроям?
|
27.04 тема «Музика єднає світ» (мандри з В.Моцартом)
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM,
послухати В.Моцарт Симфонія № 40 (1частина) https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4Aзвернути
увагу на оркестр, зміни настрою, пригадати
де чули цю музику.
Співати латиську народну пісню «Півник» https://www.youtube.com/watch?v=u6J8HFS-GTM
|
Завдання на
тиждень 04.05 – 08.05
|
|||
04.05 тема МИ – УКРАЇНЦІ
Маршова музика
Завдання: закріпити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=cavbk4Kkres&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=11&t=0s,
ознайомитися з піснею
А. Загрудного «Будем козаками» https://www.youtube.com/watch?v=03gARzahfBc,
прослухати Є.Адамцевич «Запорізький марш» https://www.youtube.com/watch?v=eesPXO49Wr0,
звернути увагу на енергійний чеканний ритм, чіткість, вольовий, бадьорий,
піднесений настрій, відеоряд. Створи
супровід до маршу (використай ложки, бубон, барабан тощо). За бажанням
переглянути патріотичний мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=gMuvCevF9sA
(1.24 хв.)
|
07.05 тема «Зустрічаємо
літо!»
Завдання: виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=7jw882TLj8A&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=10&t=0s. Прослухати А. Вівальді «Пори року «Весна» https://www.youtube.com/watch?v=vn40a4uOdLU, схарактеризувати музику ( темп, динаміка, ритм, лад, характер), співати пісню А.Олєйнікової «Рушничок» https://www.youtube.com/watch?v=Jp2yFh-UnUU |
07.05 тема «Будова музики» (рондо)
Завдання: виконати
ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=7jw882TLj8A&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=10&t=0s
Послухати
В. Моцарт Рондо в турецькому стилі https://www.youtube.com/watch?v=xl5TchX3v2o,
звернути увагу на повторення маршової
теми (особливість форми рондо), дати характеристику (підказка: темп, лад, динаміка,
характер). Створити ритмічний супровід,
використати шумові пристрої (ложки, кришки, а також руки, ноги). Співати пісню
Л.Горової «Всі ми потрібні» https://www.youtube.com/watch?v=yt3D_4yda0M |
04.05 тема «Музика єднає світ»
(До Франції на бал і карнавал)
Завдання: закріпити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM, пригадати які відомі карнавали є у світі (підказка: Венеція, Бразилія, Франція), переглянути відео карнавалу https://www.youtube.com/watch?v=oealfodAalw, переглянути К.Сен-Санс «Карнавал тварин» https://www.youtube.com/watch?v=QfWjRujfowU, дайте назву п’єсам, розучити пісню І.Танчака «Вітерець» https://www.youtube.com/watch?v=loRGX8rteVM |
5 клас
|
6 клас
|
Завдання на
тиждень 27.04 – 30.04
|
|
28.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(музика на кіноекрані)
Завдання: ознайомитися
з підручником ст.134-135 https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html
прослухати С.Джоплін
«Регтайм» https://www.youtube.com/watch?v=KcVpQI9rT8k,
уявити
сюжет кінофільму (ДЗ).
Виконати ритмічну
вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4
Співати пісню
«Український віночок» https://www.youtube.com/watch?v=0bbG6IENGWg |
30.04 тема «Жанри симфонічної музики» (симфонічна
поема)
Завдання:
прослухати Я.Сібеліус симфонічну поему «Фінляндія» https://www.youtube.com/watch?v=OJ6leyEARoo,
звернути увагу як музики передає сувору. величну природу краю. Виконати танцювальну,
ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=UaVxb8JQowI.
Вокальна
вправа на розвиток голосу та ритму https://www.youtube.com/watch?v=J8SGJpCZ3PI посилання на тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=843881 |
Завдання на
тиждень 04.05 – 08.05
|
|
05.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(мюзикл)
Завдання: повторити ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=bzyxVdEzsH4 , опрацювати підручник ст.138-139 https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, переглянути фрагмент мюзиклу «Звуки музики», розучити пісню https://www.youtube.com/watch?v=w0xThWa0KAI. |
07.05 Музично-театральні жанри (балет)
Завдання:
опрацювати ст. 131-135 підручника http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=133,
переглянути відео фрагменти балетів А.Хачатуряна «Гаяне» (Танець з шаблями») https://www.youtube.com/watch?v=1i8hkQjN20o,
«Бій Спартака та Красса» https://www.youtube.com/watch?v=O-IBFu9QV_M,
виконати танцювальну ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=0VuUuz_ZVNI.
ДЗ:
використавши матеріал на ст.131-135, створити кросворд. Ключове слово
ХОРЕОГРАФІЯ (11 літер – 11 питань). Надіслати на ел.пошту vikaganzenko64@gmail.com , вайбер, на дошку Padlet. |
Завдання для 7-х класів
Завдання для
опрацювання
|
ДЗ
|
28.04 (7-Б), 30.04 (7-а) тема «Новітні музичні явища» (музика в українській
анімації)
Завдання:
опрацювати ст.106-109 https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html,
переглянути за вибором мультфільми (Про козаків, «Пригоди капітана Врунгеля», «Острів
скарбів»), звернути увагу на роль музики в стрічці.
Вокальна
вправа на розвиток голосу та ритму https://www.youtube.com/watch?v=J8SGJpCZ3PI |
придумати КВЕСТ за мультфільмом (Про козаків, «Пригоди
капітана Врунгеля», «Острів скарбів» на вибір)
|
05.05 (7-Б), 07.05 (7-А) тема «Новітні музичні явища» (Електронна музика)
Завдання:
опрацювати ст.112-113, 116-117 https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html, прослухати і порівняти К.Дебюссі «Місячне сяйво» (оригінал) (мультфільм «Фантазія»)
https://www.youtube.com/watch?v=8qR1NMZyXik,
обробку І.Томіта https://www.youtube.com/watch?v=rlCzO0GX_bA (чим відрізняються два варіанти).
Розучити
пісню Б.Гребенщикова «Місто золоте» https://www.youtube.com/watch?v=AD7i2qA5G2M. |
Роздуми: Де знаходиться «Місто золоте»? (головна
думка пісні). Підготуватися до тестування (стор.103-117)
|
Завдання для 8 - 9-х класів
Завдання на
тиждень 27.04 – 30.04
|
||||
Завдання для опрацювання
|
ДЗ
|
Завдання для опрацювання
|
ДЗ
|
|
8 клас
|
9 клас
|
|||
28.04 (8-а), 30.04(8-б) тема «Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві
Завдання: опрацювати ст.167-173 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html,
переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=rLVD9v8J92k.
|
Дати опис запорожців на картині І. Ю.Репіна «Запорожці
пишуть листа турецькому султану» (підказка у відео https://www.youtube.com/watch?v=qM1-7i6WttY,
https://www.youtube.com/watch?v=XvX-3x0avvE)
(завантажити на дошку Padlet, Надіслати на ел.пошту vikaganzenko64@gmail.com ) |
27.04 тема «Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки»
Завдання: опрацювати ст.180-185 підручника http://shkola.in.ua/805-mystetstvo-9-klas-masol-2017.html, переглянути відео одного з музеїв за вибором https://naurok.com.ua/post/8-variantiv-nezabutno-virtualno-ekskursi
|
переглянути відео «Незвичайні музеї світу» https://www.youtube.com/watch?v=Wo32tPyEp2w, створити 10 тестових запитань після перегляду відео (завантажити на
|
|
Завдання на
тиждень 04.05 – 08.05
|
||||
05.05 (8-А), 07.05 (8-Б) тема «Реалістичний стиль у
музичному мистецтві»
Завдання:
опрацювати ст.176-178 підручника http://shkola.in.ua/994-mystetstvo-8-klas-masol-2016.html, звернути увагу на особливості реалізму в музиці,прочитати сюжет опери Д.Верді «Ріголетто», прослухати фрагменти: пісеньку Герцога https://www.youtube.com/watch?v=60dgjOYgyCM, фінальна сцена бурі https://www.youtube.com/watch?v=cevTaf3AREw |
Роздуми: В чому полягає реалістичність героїв опери
«Ріголетто»
|
04.05 тема «Поширення
мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки»
Завдання:
Переглянути
презентацію-відео про історію появи бібліотеки https://www.youtube.com/watch?v=xV3PgnC3OOA
Переглянути
відео «Незвичайні бібліотеки» https://www.youtube.com/watch?v=-zd4U38yAN8, https://www.youtube.com/watch?v=LLkk9h-HkvM |
ДЗ: роздуми на тему «Сучасна бібліотека втратила титул
«храму мудрості». Так чи Ні» (обґрунтувати)
|
План роботи для індивідуальних занять для Бондаря Кирила (3 клас)
дата
|
завдання для
опрацювання
|
03.04
|
Розвиток музики
Завдання: розучити
ритмічну вправу на музику Е.Гріга «У печері гірського короля» https://www.youtube.com/watch?v=lk75qDst8wE, звернути увагу на
розвиток музики (зміни у темпі, динаміці, ритмі, характері), вигадати історію
про гірського короля
Розучити «Полька» https://www.youtube.com/watch?v=Qpa2fydP8Co
|
17.04
|
Розвиток музики
Завдання: прослухати
фрагмент опери «Запорожець за
Дунаєм» С.Гулака – Артемівського дует Одарки і Карася https://www.youtube.com/watch?v=PPnPgTt4QzM, звернути увагу, як змінюється музика в залежності від розвитку подій
Виконати ритмічну вправу https://www.youtube.com/watch?v=eMDgY9TlUFI&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=7&t=0s
|
08.05
|
Розвиток музики
Завдання: послухати Е.Гріг «Танець Анітри» (https://www.youtube.com/watch?v=C5OwDb04Wsg), звернути увагу на зміни в музиці
|
22.05
|
Розвиток музики
Завдання: послухати Е.Гріг «Пісня Сольвейг» (https://www.youtube.com/watch?v=RFfjsKbGu7A) , уявити про співає дівчина (намалюйте, або вигадайте історію дівчини),
вчити УНП «Соловеєчку, сватку, сватку» (https://www.youtube.com/watch?v=CI8ll_Qvt5Q)(дуже (гарне
виконання)
Виконати ритмічну вправу
|
План роботи для індивідуальних занять для Мачули Ганни
Матеріал для опрацювання
|
Домашні завдання
|
31.03 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(подорож до музичного театру(опера))
Завдання: опрацювати основні поняття на ст.118-120
підручника https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/543-muzichne-mistetstvo-5-klas-masol-2013/rozdil-4-vzaiemodiya-muziki-z-inshimi-vidami/page-118(опера-синтез мистецтв, лібрето, арія, речитатив,
бельканто), прослухати В.Моцарт Арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени з опери «Чарівна
флейта» , схарактеризувати музику
комічного дуету, розучити пісню «Писанки» В.Таловирі (мінус)
|
Створити кросворд , ключове слово ЛІБРЕТО
|
14.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(балет)
Завдання: пригадати казку «Лускунчик», переглянути відео «Вальс снігових пластівців» https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g (7.18 хв.), «Вальс квітів» https://www.youtube.com/watch?v=7vvnTcfy6yY (6.27 хв.). Розучити (за бажанням) пісню О.Злотника «Школярі –
школярики» https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
|
Поміркувати: Які
почуття охоплюють при прослуховуванні музики балету?
|
28.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(музика на кіноекрані)
Завдання: ознайомитися з підручником ст.134-135 https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html
|
Уявити сюжет кінофільму за музичним супроводом
|
12.05 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва» (музика та живопис)
Завдання: прочитати ст.144-146 підручника https://pidruchnyk.com.ua/122-muzichne-mistectvo-masol-aristova-5-klas.html, прослухати К.Дебюссі «Гра хвиль» (симфонічна сюїта «Море») https://www.youtube.com/watch?v=p0sFtID9t1I, уявити музичний образ моря, звернути увагу на інструменти,
|
добрати (або намалювати) живописні картини, емоційно споріднені музиці
|
26.05 «Взаємодія
музики з іншими видами мистецтва»
Переглянути відео
М.Мусоргський «Картинки з виставки» (цикл написаний після перегляду виставки
робіт художника В.Гартмана) https://www.youtube.com/watch?v=axhJI3Wscnc («Избушка на курьих ножках», «Балет
невылупившихся птенцов»),
https://www.youtube.com/watch?v=VTpwfXkzUdA, звернути увагу на музичні інтонації багатого та бідного
єврея
|
повторити
вивчені пісні
|
Дистанційне навчання для учнів 1- 4 класів
Примітка. Шановні діти і батьки, музика в нашому житті
відіграє величезну роль, сподіваюсь ви погодитеся з цим, тому в такий цікавий
час, карантин, послухати класичну, красиву музику, поміркувати. а композитори завжди
були барометром часу, відволіктися буде доцільним. Бажаю успіхів.
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
Завдання на тиждень з 30.03. - 03.04.
|
|||
30.03 тема
«Спорт і мистецтво»
Завдання: переглянути мультф. "Як козаки у футбол грали", звернути увагу на роль музичного супроводу (підказка: музика замість слів, маршові ритми) |
02.04 тема «Чарівні перетворення» (знайомство зі
звучанням інструментів симфонічного оркестру (струнними, дерев’яними
духовими)
Завдання: переглянути відео про симфонічну казку «Петрик і Вовк» С.Прокоф’єва, звернути увагу на забарвлення інструментів (тембр): флейта
(дзвінкий, високий, жвавий), гобой (теплий, густий, гугнявий), кларнет
(м’який, оксамитовий), фагот (низький, благородний)
|
02.04. тема «Будова музики» ( музична форма – це
побудова музичного твору, одночастинна форма(А) як вираження в музиці одного
характеру (чи настрою))
Завдання:
прослухати Ф.Шопен прелюдія мі мінор (https://www.youtube.com/watch?v=9qiVx_1XqU8), прелюдія ля мажор (https://www.youtube.com/watch?v=VUbhkcTInFc), з’ясувати скільки і які настрої у творах, вивчити ФНП «Пастух».
|
30.03. тема «Музика єднає світ» (мандрівка до Польщі,
знайомство з народним танцем
мазуркою)
Завдання: прослухати Ф.Шопен Мазурка ля мінор https://www.youtube.com/watch?v=P_XC66MTaDo, дати характеристику твору (підказка: легка, стрімка, швидка, бадьора,
спокійна, блискуча, мрійлива, мажорна, мінорна, який інструмент виконує).
|
Завдання на тиждень з 06.04. - 10.04.
|
|||
06.04 тема «Герої дитячих книжок», балет.
Завдання: пригадати казку Ш. Перро «Спляча красуня»,
переглянути і послухати фрагменти балету П.Чайковського (II дія, «Кіт у чоботях…», «Вовк і Червона шапочка»,
«Хлопчик-мізинчик і Людожер»), звернути увагу, як музика передає характери
героїв. Питання для обговорення: З
чого складається балет?(підказка: музика, танець, декорації, костюми)
|
09.04. тема «Чарівні перетворення» (знайомство з
мідними та ударними інструментами)
|
09.04. тема «Будова музики (двочастинна форма (АВ))
Завдання: послухати Е.Гріг «Пісня Сольвейг» (https://www.youtube.com/watch?v=RFfjsKbGu7A) , уявити про співає дівчина (намалюйте, або вигадайте історію дівчини),
повторити ФНП «Пастух».
|
06.04 тема «Музика єднає світ» (мандрівка до співучої
Німеччини, знайомство з ПОЛІФОНІЄЮ
– багатоголосся, у якому всі голоси рівноправні, ОРГАНОМ – королем всіх
інструментів)
Завдання: прослухати Прелюдії Й Баха https://www.youtube.com/watch?v=6WaFFJ-0Fh8, https://www.youtube.com/watch?v=YwUIltlsdAE, визначити, що
незвичного в музиці ( підказка інструмент, велич звучання, приміщення),
розучити пісню «Траляляй» А.Улицької https://www.youtube.com/watch?v=SAyOUZ1R_FA, мінус https://www.youtube.com/watch?v=d2_rRcyxi48
|
Завдання на тиждень з 13.04. - 17.04.
|
|||
13.04 тема «Великодні писанки».
Завдання: виконати ритмічну вправу
https://www.youtube.com/watch?v=pCvOPeE44SM&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=25&t=0s
(1,24 хв.)
послухати і вивчити пісню М.Бурмаки «Писанка»(2,21 хв.),
переглянути мультф. «Грицеві писанки».(8,58 хв.)
Намалювати писанку.
|
16.04. тема «Чарівні перетворення» (закріплення знань
про інструменти симфонічного оркестру)
Завдання: переглянути симфошоу
«Петрик і вовк» з пісочною анімацією. Питання для обговорення: Які особливості героїв підкреслюють інструменти? (підказка: у
пташки - як вона рухається (високо,
швидко) і співає, а як у качки, киці, дідуся, вовка, мисливців …...),
виконати ритмічну вправу
https://www.youtube.com/watch?v=pCvOPeE44SM&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=25&t=0s
(1,24 хв.)
|
16.04. тема «Будова музики» (тричастинна форма (АВА, де третя частина змінена)
Завдання: послухати Е.Гріг «Танець Анітри» (https://www.youtube.com/watch?v=C5OwDb04Wsg), звернути увагу на зміни третьої частини (підказка: лад (мажор,
мінор)), вчити УНП «Соловеєчку, сватку, сватку» (https://www.youtube.com/watch?v=CI8ll_Qvt5Q)(дуже (гарне
виконання)
Виконати ритмічну вправу
|
13.04 тема «Музика єднає світ» (мандри до Австрії,
зустріч з В.Моцартом)
Завдання: прослухати:
В. Моцарт Рондо в турецькому стилі ,https://www.youtube.com/watch?v=xl5TchX3v2o
(2,54 хв.). звернути увагу на костюми епохи, відповісти на ? Що
в музиці підкреслює турецький характер (підказка: ритм маршу, барабани).
Вправа на розвиток ритму https://www.youtube.com/watch?v=pCvOPeE44SM&list=PL1_s1haH2_UnuqVSKKIBZWmrBi5SWaGib&index=25&t=0s
(1,24 хв.) (поплескати довгі та короткі звуки), проспівати пісню «Пастух» https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A
(0,50 хв.)
|
Завдання на тиждень з 21.04. - 24.04.
|
|||
23.04.тема «Квіткові
фантазії» (закріплення знань про інструменти симфонічного
оркестру)
Завдання: переглянути фрагмент балету Е.Русинова «Дюймовочка»,
відповісти на питання: Тембри яких інструментів
я впізнаю за звучанням?
|
23.04 тема «Будова музики» (тричастинна форма,
продовження)
Завдання: послухати М.Лисенко «Експромт» ля мінор https://www.youtube.com/watch?v=gQAOMVoddh0, звернути увагу на зміни в 2 частині (рух, динаміка), М.Катричка
«Писанки писала» (https://www.youtube.com/watch?v=ueRau0n4gXo)
|
Завдання з музичного мистецтва
для 5 -7 класів
Увага!!! Учні 5-х
та 6-х класів (за бажанням) домашні
завдання оформлюють у вигляді портфоліо (зошит
з творчими роботами (малюнками, кросвордами, нотатками)
Завдання на
тиждень з 30.03-03.04
|
|
5 клас
|
6 клас
|
31.03 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(подорож до музичного театру(опера))
Завдання: опрацювати основні поняття на ст.118-120
підручника https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/543-muzichne-mistetstvo-5-klas-masol-2013/rozdil-4-vzaiemodiya-muziki-z-inshimi-vidami/page-118(опера-синтез мистецтв, лібрето, арія, речитатив,
бельканто), прослухати В.Моцарт Арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени з опери «Чарівна
флейта» , схарактеризувати музику
комічного дуету, розучити пісню «Писанки» В.Таловирі (мінус, мелодія
дублюється)
ДЗ: створити кросворд , ключове слово ЛІБРЕТО (основні поняття підручника)
|
02.-04. тема «Жанри симфонічної музики» (симфонія,
оркестр, Й.Гайдн)
Завданння: пригадати інструменти симфонічного оркестру, роль диригента, значення поняття симфонія(великий твір з 4 частин),
прослухати «Прощальну симфонію» Й.Гайдна https://www.youtube.com/watch?v=zO7H8CD4KM0, звернути увагу на гармонію звучання, відповісти на питання ?чому така назва твору?, розучити
пісню «Добрий маг»
ДЗ: прочитати казку (с. 117-119) http://testlib.meta.ua/book/264765/view/?page=119, (за бажанням)
намалювати образ КОКОФОНІЇ та ГАРМОНІЇ
|
Завдання на
тиждень з 06.04-10.04
|
|
07.04 тема « Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(продовження)
Завдання: опрацювати основні поняття на ст.122 підручника (увертюра, симфонічні картини), прослухати фрагменти
опери «Запорожець за Дунаєм» С.Гулака
– Артемівського увертюру https://www.youtube.com/watch?v=SPC_7--dErc, дует Одарки і Карася https://www.youtube.com/watch?v=PPnPgTt4QzM, повторити пісню «Писанки»
ДЗ: ? про якого героя ви дізналися з УВЕРТЮРИ?(2
фрагменти треба прослухати уважно)
|
09.04. тема «Жанри симфонічної музики» (увертюра)
Завдання: опрацювати ст. 122-123 підручника, зробити
асоціативний кущ з ключових понять (приклад куща)https://znanija.com/task/33942105, прослухати Д.Шостакович «Святкова
увертюра» https://www.youtube.com/watch?v=3XkYN8oPous, повторити пісню «Добрий маг»
ДЗ: пригадати свій улюблений фільм, дати оцінку
значення музичного вступу до кінострічки (увертюри) (за бажанням)
|
Завдання на
тиждень з 13.04-17.04
|
|
14.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»
(балет)
Завдання: пригадати казку «Лускунчик», переглянути відео «Вальс снігових пластівців» https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g
(7.18 хв.), «Вальс квітів» https://www.youtube.com/watch?v=7vvnTcfy6yY
(6.27 хв.), поміркуйте: Які почуття охоплюють при прослуховуванні?.
Розучити (за бажанням) пісню О.Злотника
«Школярі – школярики» https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
Фізкульхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=q5OOCB9SSnk
(2,57 хв.)
|
16.04 . тема «Жанри симфонічної музики» (концерт (від лат. concerto —
змагаюсь) — твір, в основі якого лежить принцип протиставлення звучання окремих груп виконавців, або
виконавського колективу і соліста )
Завдання: прослухати Д.Бортнянський Концерт ре мажор
для чембало (клавесина)
з оркестром (на жаль звучить рояль) https://www.youtube.com/watch?v=kHC6LjGiUBs
(7,56 хв.). Поміркуйте: Що було
втрачене, або навпаки що стало кращим у виконанні (клавесин – рояль)?
Розучити (за
бажанням) пісню
В.Поповича «Скрипалик-цвіркунець» https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE
(2,10 хв.).
Фізкульхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A
(3,45 хв.)
|
Завдання на
тиждень з 21.04-24.04
|
|
21.04 тема «Взаємодія музики з іншими видами мистецтва»(балет: пуанти,
пантоміма, варіації, па-де-де, кордебалет)
Завдання: опрацювати
основні поняття підручника на ст. 125-131 https://4book.org/uchebniki-ukraina/5-klass/543-muzichne-mistetstvo-5-klas-masol-2013/rozdil-4-vzaiemodiya-muziki-z-inshimi-vidami/page-125,
пригадати казку Ш.Перро «Попелюшка», переглянути відео фрагментів балету С.Прокоф’єва
https://www.youtube.com/watch?v=eaKN4iHtZLw
(Танець із сабо (3,52 хв.), https://www.youtube.com/watch?v=LoYI4N00fag
(па-де-шаль, (3,14 хв.), https://www.youtube.com/watch?v=DEQ2FnGBqz0
(сцена з годинником (3,25 хв.)). Звернути увагу на відтворення музики в
рухах.
Повторити пісню «Школярі-школярики»
https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk |
23.04 тема «Жанри симфонічної музики»(фантазія)
Завдання:
опрацювати підручник ст.128 http://shkola.in.ua/220-muzychne-mystetstvo-6-klas-masol.html
, прослухати В.Моцарт «Фантазія» (2 варіанти) https://www.youtube.com/watch?v=KoDQ32qZWUA
(фортепіано)(5,51 хв.), https://www.youtube.com/watch?v=siPp6Gcz1oA
(оркестр Поля Моріа (4,22 хв.).
Порівняти, відповісти на питання
Що нового надає сучасна інтерпретація?
Повторити
пісню «Скрипалик-цвіркунець» https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE |
До уваги учнів 7-х
класів: свої завдання вам треба буде завантажувати на дошку Padlet (документи в цифровому форматі, фото тощо) (на панелі є
хрестик, його клацнути і з робочого столу додати матеріал, написати прізвище та
ім’я, клас), для проходження тестів треба перейти до освітньої платформи
«Всеосвіта» (додатково інформація буде надана)
Примітка: всі виділені поняття,
посилання активні, треба навести і клацнути
Завдання для опрацювання
|
ДЗ
|
31.03, 02.04. тема «Новітні музичні явища» (закріплення
вивченого матеріалу: джаз, рок-рол, рок, поп, шансон)
Завдання: повторити матеріал, використати підручника ст. 62-88, прослухати музику за бажанням
з цієї теми (М.Джексон https://www.youtube.com/watch?v=8PBzE9BLv_I, https://www.youtube.com/watch?v=LeiFF0gvqcc&list=PL7PuBJgWyB99v-mDUTwa7F4Sj3acrQsLD&index=6, ваших улюблених виконавців)
|
7 клас Створити кросворд з основних понять підручника ,
ключове слово ІМПРОВІЗАЦІЯ (вільна
форма, 20 питаннь)
|
07.04, 09.04 тема «Новітні музичні явища» (рок-опера)
Завдання: опрацювати ст.89-92 підручника, прослухати фрагменти твору
Г.Татарченка «Біла ворона» («Свобода» 1 дія https://www.youtube.com/watch?v=VZBJfbf0ikc, (4,02 хв.) «Біла ворона» 2 дія https://www.youtube.com/watch?v=S9_Aw63C8WI, (4,23 хв.), «Так жити нам…» https://www.youtube.com/watch?v=FbUzcAfaYJc), (3.33 хв.) «Прощання» 2дія https://www.youtube.com/watch?v=aNIr03fC3Ds, (5,52 хв.) співати сучасну пісню за вибором
|
7 клас
Роздуми « В чому винятковість головної героїні (біла
ворона)?»
|
14 04, 16.04 тема «Новітні музичні явища» (мюзикл)
Завдання: переглянути фрагменти з мюзиклів: «Собор
Паризької Богоматері» Р.Коччіанте https://www.youtube.com/watch?v=6L75VgKO8x0
«Король Лев» https://www.youtube.com/watch?v=gYgUdQH-Ws0,
«Русалонька» https://www.youtube.com/watch?v=XwPSEkZgEoo
.
Сучасна руханка https://www.youtube.com/watch?v=UaVxb8JQowI
(1,42 хв.)
|
7 клас
Роздуми, чи є майбутнє у мюзиклу через 50 років?
(аргументуйте)
|
23.04 тема «Новітні музичні явища»
Завдання:
опрацювати підручник ст. 105-107 http://testlib.meta.ua/book/264770/view/?page=103,
переглянути фрагменти мультфільму «Фантазія»,
«Учень чарівника» https://www.youtube.com/watch?v=2DX2yVucz24,
«Танець годинників» https://www.youtube.com/watch?v=bUc72uCMxYU.
Співати пісню В.Висоцького
«Песня
про друга» https://www.youtube.com/watch?v=AbVnlmR4fz4
|
переглянути відео «Історія мультфільму «Фантазія» https://www.youtube.com/watch?v=PZhJYc6EBLM
(в тестах будуть питання з відео)
|
Завдання для 8 - 9-х класів з
курсу «МИСТЕЦТВО»
До уваги учнів 8 -
9-х класів: свої завдання вам треба буде завантажувати на дошку Padlet (документи в цифровому форматі, фото тощо) (на панелі є
хрестик, його клацнути і з робочого столу додати матеріал, написати прізвище та
ім’я, клас), для проходження тестів треба перейти до освітньої платформи
«Всеосвіта» (додатково інформація буде надана)
Тиждень з 30.03-03.04
|
|||
Завдання для опрацювання
|
ДЗ
|
Завдання для опрацювання
|
ДЗ
|
8 клас
|
9 клас
|
||
тема «Романтизм в образотворчому
мистецтві» (живопис)
Завдання: прочитати ст.146-153 підручника, переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=LdVphth82Ps, https://www.youtube.com/watch?v=lSucusKZzQI (знайти назви картин, автора), https://www.youtube.com/watch?v=1Yw0a6CQGXw
|
8клас скласти порівняльну таблицю рис: романтизм - класицизм
|
Тема «Телебачення: погляд у світ» (жанри телебачення)
Завдання: підручник ст.163-167, створити асоціативний кущ телепрограм, визначити мету таких
передач, переглянути телепрограму за
вибором
|
9 клас Заповніть таблицю(1-жанри які мають мистецьку
природу,2-жанри яким притаманні видовищні риси,3-жанри які виконують інформаційну
роль
|
Тиждень 06.04-10.04
|
|||
тема Музика романтиків
«Романтизм в
музичному мистецтві» (Ф.Шопен, Н.Паганіні,
Ф.Ліст)
Завдання: прочитати підручник ст. 156-160, прослухати Н.Паганіні
Каприс №24 https://www.youtube.com/watch?v=oY9Dg-OlA3E (фрагмент фільму,
слава як у теперішніх зірок) і Ф.Ліст Етюд №6 https://www.youtube.com/watch?v=aM-e9a98Ie4 (ПОРІВНЯТИ 2 ТВОРИ),
Ф.Шопен Ноктюрн №2 https://www.youtube.com/watch?v=0c9HL_SqUQc, вальс до # мінор https://www.youtube.com/watch?v=G2SwbkEUPtQ , етюд №12 https://www.youtube.com/watch?v=Y6RIwVi1Mjs
|
Добрати картини художників – романтиків до творів
Ф.Шопена (ноктюрн, вальс, етюд), аргументувати свою думку
|
тема «Фотомистецтво та реклама» (фотомистецтво)
Завдання: прочитати підручник ст. 168-173, скласти
асоціативний кущ поняття ФОТОМИСТЕЦТВО
(прізвища, риси, напрями,засоби, жанри…), переглянути док. фільм про А.Адамса
https://www.youtube.com/watch?v=Y7JazN-xcd8, В.Оглобліна https://www.youtube.com/watch?v=SBKqe4yLspg
|
Створити галерею фото «Карантин» (1 фото) скинути на
дошку Padlet (вказати прізвище, ім'я, назву фото) |
Тиждень 13.04-17.04
|
|||
тема Музика
романтиків
«Музика романтиків» (синтез мистецтв (слово+музика)
Завдання: прочитати підручник ст.. 160-163,
|
тема «Фотомистецтво та реклама» (реклама)
Завдання: прочитати підручник ст.174-179 http://shkola.in.ua/805-mystetstvo-9-klas-masol-2017.html, підготуватися до тестування |
||
Тиждень 21.04-24.04
|
|||
тема «Реалістичний стиль в
образотворчому мистецтві»
Завдання: прочитати підручник ст..164-166, (Л.Масол Мистецтво 8 клас)
переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=BaGhIOVOzBM, О.Дом’є https://www.youtube.com/watch?v=np96bNy8l8E , відповісти на питання: Які проблеми викриває карикатура? |
Д.З: вибрати одну з
карикатур
із серії "Творчество" Херлуфа Бідструпа https://vakin.livejournal.com/2087328.html, зробити підписи під малюнками (завантажити на дошку Padlet ) |
Комментарии
Отправить комментарий